A Scroll Események modul a rendszeren kívüli kommunikáció (e-mailek, találkozók, fontosabb telefonhívások, online megbeszélések) rögzítésére szolgál.
Az alábbi menüpontokban használható:
- Projektek
- Szerszámok
- Ajánlatok
- Táskák
- Partnerek
- Alvállalkozói feladatok
- Dolgozók
- Cikktörzs
- Kimenő számla listázás
- Bejövő számla listázás
- Proforma számla listázás
- Nyitott hibalap
- Nyitott TMK lap
- Szállítólevelek
- Ajánlat követés
Ahol az alábbi gombsor megjelenik, ott máris használható. 
Az elsővel az adott menüpontban lévő események listája hívható elő, amennyiben volt az adott szerszámhoz, kimenő számlához, táskához, iso hibalaphoz, stb.
A másodikkal új esemény hozható lére.
A harmadik gomb a levelező asszisztens segítségével e-maileket ír, az általunk meghatározott témában.
Negyedik gomb, az adott sor CRM kódját(linkelni új esemény létrehozása néven) másolja.
Az utolsó pedig új Scroll üzenetet hoz létre, mellyel a belső kommunikáció könnyíthető, hiszen a folyamatok irányításában, az információk átadásában, rögzítésében és visszakeresésében, az egyes figyelmeztetések, értesítések kézbesítésében nyújt segítséget.
Van lehetőség arra is, hogy egy CRM vagy új üzenet írásakor hivatkozzunk a megfelelő táskaszámra, számlára, szállítólevélre, iso hibapalra, stb. Sőt ha szükséges a táska kép, szállító levél, de még a számla is megtekinthető, már az új CRM vagy üzenet írásakor.