Rendszerünk fontos része a Karbantartás (TMK) modul. Ebben a tervezett időszaki és egyedileg elrendelt karbantartások mellett a felmerülő meghibásodások is jelezhetőek. A bejelentésekből TMK lapok készülnek, amin a hiba leírása és oka mellett a javításra, elhárításra fordított idő, személyzet, valamint a beépített alkatrészek is rögzítésre kerülnek. Ha a hiba vagy rendes karbantartás elvégzéséhez külső cég közreműködése szükséges, a program a nyilvántartja a kapott munkalapokat, lehetőséget nyújt azok igazolására, megkönnyítve a későbbi szerviz számlák ellenőrzését.
A ScrollConnect használata két fő területen könnyítheti meg mindkét fél munkáját:
A felmerülő szerviz igény esetén hibabejelentőt, illetve megrendelőt készíthet a program, amit a TMK lapon már rögzített adatokkal (gép neve, hiba típusa, leírása, elvégzendő tervezett karbantartás részletezése) automatikusan eljuttat a szerviz cég ScrollMAX rendszerébe. Itt a feladathoz a szükséges emberi és egyéb erőforrások hozzárendelhetőek, a feladatok ütemezhetőek. A rögzített munkalapok (ki, mikor mennyi időt volt jelen, mit állapított meg és mit végzett el, milyen alkatrészeket, anyagokat használt fel stb.) a nyomdával – kivonatosan – megoszthatóak, a tervezett költségek előre jelezhetőek.
A kiállított számla a munkalapokon keresztül szintén hivatkozik az eredeti TMK lapra, így a számla betöltésekor a program ezeket a nyomda oldalán is összekapcsolja. A nyomdában a számlát rögzítő pénzügyes kolléga nem csak a számlát tudja egy kattintással berögzíteni, hanem egy pillanat alatt ellenőrizheti annak jogosságát is.
A másik fő terület a tartalék alkatrészek, pótlások, adalékanyagok forgalmazása. Ezek kezelése a ScrollMAX rendszerben a készletgazdálkodás modulon belül, de speciális jogosultsággal a Karbantartás modulban (is) történik. A megrendelés kezelése, a termék beérkeztetése, majd a számla befogadása így ugyanaz a folyamat, mint a többi segédanyagnál.