Alvállalkozók koordinálása | ScrollMAX

Alvállalkozók koordinálása

Sok nyomdában nagyon fontos terület a kapcsolattartás az alvállalkozókkal (árajánlatkérés, megrendelés, a ki- és beszállítások követése, számlák ellenőrzése, stb.) A ScrollMAX fejlődése során ezek mindig csak az adott terület (árajánlat készítés, táskázás, stb.,) szempontja alapján alakultak. Most végre folyamatként néztük végig, alakítottuk, és a fejlesztés végére még egy új szerepkört is alkottunk!

Az egész folyamatról az új Alvállalkozók kezelése a ScrollMAX Rendszerben fejezetben olvashat. A fontosabb újdonságok:

 

Árajánlat kérés

  • a kapott e-mailek, egyéb dokumentumok a szokásos Fájlok modullal az ajánlatkéréshez csatolhatóak;

  • a kiküldött ajánlatkérések másolhatóak, így pár kattintással lehet másik alvállalkozótól is árat kérni ugyanarra a munkára.

 

Megrendelés (Táska szerkesztő)

Az Alvállalkozói megrendelés lapon az adott feladattal kapcsolatban több információ érhető el: előzmény ajánlatkérés adatai és az ahhoz tartozó fájlok, a feladathoz kapcsolódó feljegyzések, a beszállítások és a bejövő számlák;

  • Az alvállalkozói feladatok több adatot tartalmaznak, így már konkrét levél nélkül is sok információ rögzíthető. Természetesen ezek automatikusan rákerülnek a levélre.


 

  • Új megrendelés már ajánlatkérésből is létrehozható. A program a táska kiinduló ajánlatához tartozó ajánlatkéréseket ajánlja fel, de bármilyen korábbi levél alapján létrehozható az új feladat;

  • Lehetőség van csak tervezett, partner megadása nélküli feladat rögzítésére is. Ezeknél a tényleges alvállalkozót később lehet/kell megadni.

  • A rendszer most már a feladatokhoz tartozó tényleges kiszállított, beszállított és számlázott mennyiségeket is nyilvántartja;

  • Új, automatikusan kezelt állapotok: tervezett, elküldve, kiszállítva, beszállítva, lezárt (számlázott).

 

Új irányító központ: Alvállalkozói feladatok

Ez az új funkció váltja le a korábbi Alvállalkozó listázást és keresést, ez jelenik meg a táskák infomenüjéből előhívott alvállalkozói feladatok listájára, valamint a bejövő számlák rögzítésénél. Ennek segítségével a nyomdán belüli alvállalkozói feladatok koordinálása is egy kézbe kerülhet – hasonlóan, ahogy az anyaggazdálkodó intézi az alapanyagokat az összes munkához. Az új szerepkörről az Alvállalkozó koordinátor fejezetben olvashat.

 

Beszállítások

A beszállítások visszakeresésére, listázására új funkció került a rendszerbe:

(Szállítás csoport > Listázások > Beszállítások)

Az egyes beszállítások adataihoz is új felület készült:

Itt a raklapcímkék újra nyomtathatóak, illetve az egész beszállítás töröltre állítható.

 

Bejövő számlák rögzítése

Az új alvállalkozói feladat listázással az adott megrendelés megkeresése és a hozzá tartozó különböző adatok elérése sokkal egyszerűbbé vált. A feladat kiválasztása után a mennyiségek itt is a kimenő számláknál megszokott ablak segítségével történik:

Az itt látható mennyiségek nem csak a bevitelt egyszerűsítik, de egyben a leszámlázott mennyiség gyors ellenőrzésére (nem volt-e már részszámla, tényleg ennyit és ennyiért rendelt).